Saturday, April 25, 2020

Μέτρηση Υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής




































Συνδέουμε το υποπιεσόμετρο με ένα πλαστικό σωληνάκι σε μία από τις συνδέσεις υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής.
Εάν δεν υπάρχει εύκολα προσβάσιμη τέτοια σύνδεση, μπορούμε να κατασκευάσουμε μία, τρυπωντας την πολλαπλή εισαγωγής, προσεκτικά, ώστε να μην πέσουν γρέζια στο εσωτερικό, να ανοίξουμμε σπείρωμα και να τοποθετήσουμε ρακόρ. Να μην ξεχάσουμε όμως στο τέλος της μέτρησης να το κλείσουμε με μία ανάλογη βίδα.
Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα και τον αφήνουμε να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Παρατηρούμε το υποπιεσόμετρο με τον κινητήρα να λειρουγεί στο ρελαντί.
Η ένδειξη του οργάνου πρέπει να βρίσκεται μεταξύ 15 και 21 in/Hg. Σε καινούργιους κινητήρες μεταξύ 17 και 21 in/Hg, ή μεταξύ 450 και 570  mm/Hg. Το εύρος της σωστής τιμής διαφέρει ανάλογα με την μάρκα και το μοντέλο.
Εάν η τιμή είναι χαμηλή, δηαδή κάτω από 15 in/Hg, υπάρχει πρόβλημα στον κινητήρα που μπορεί να έχει σχέση με τον χρονισμό, το μίγμα, χαμηλή συμπίεση, στις βαλβίδες ή διαρροές στην πολλαπλή εισαγωγής.
Η ένδειξη πρέπει να είναι σταθερή και να μην ταλαντεύεται η βελόνα του οργάνου. Εάν η βελόνα ταλαντεύεται, μπορεί να οφείλεται σε φτωχό ή πλούσιο μίγμα, λάθος διάκενο στο μπουζί, ή άλλο πρόβλημα ανάφλεξης.




No comments:

Post a Comment