Συνδέουμε το υποπιεσόμετρο με ένα πλαστικό σωληνάκι σε
μία από τις συνδέσεις υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής.
Εάν δεν υπάρχει εύκολα προσβάσιμη τέτοια σύνδεση,
μπορούμε να κατασκευάσουμε μία, τρυπωντας την πολλαπλή εισαγωγής, προσεκτικά,
ώστε να μην πέσουν γρέζια στο εσωτερικό, να ανοίξουμμε σπείρωμα και να
τοποθετήσουμε ρακόρ. Να μην ξεχάσουμε όμως στο τέλος της μέτρησης να το
κλείσουμε με μία ανάλογη βίδα.
Βάζουμε μπροστά τον κινητήρα και τον αφήνουμε να φτάσει
σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Παρατηρούμε το υποπιεσόμετρο με τον κινητήρα να λειρουγεί
στο ρελαντί.
Η ένδειξη του οργάνου πρέπει να βρίσκεται μεταξύ 15 και
21 in/Hg. Σε καινούργιους κινητήρες μεταξύ 17 και 21 in/Hg, ή μεταξύ 450
και 570 mm/Hg. Το εύρος της
σωστής τιμής διαφέρει ανάλογα με την μάρκα και το μοντέλο.
Εάν η τιμή είναι χαμηλή, δηαδή κάτω από 15 in/Hg, υπάρχει
πρόβλημα στον κινητήρα που μπορεί να έχει σχέση με τον χρονισμό, το μίγμα,
χαμηλή συμπίεση, στις βαλβίδες ή διαρροές στην πολλαπλή εισαγωγής.
Η ένδειξη πρέπει να είναι σταθερή και να μην ταλαντεύεται
η βελόνα του οργάνου. Εάν η βελόνα ταλαντεύεται, μπορεί να οφείλεται σε φτωχό ή
πλούσιο μίγμα, λάθος διάκενο στο μπουζί, ή άλλο πρόβλημα ανάφλεξης.
No comments:
Post a Comment