Καθαρίζουμε τον κύλινδρο, ειδικά μετά από ρεκτιφιέ, με λεπτόρευστο λάδι.
Τοποθετούμε το ελατήριο στο κατώτατο σημείο του κυλίνδρου και συγκρίνουμε το διάκενο με τον παρακάτω πίνακα.
Διάμετρος ελατηρίου σε mm |
Ελάχιστο διάκενο σε mm |
|
Διάμετρος ελατηρίου σε in |
Ελάχιστο διάκενο σε in |
75 |
0.20 |
|
3 |
.007 |
75 με 100 |
0.25 |
|
3 με 4 |
.010 |
100 με 125 |
0.35 |
|
4 με 5 |
.013 |
125 μ3 175 |
0.40 |
|
5 με 6 |
.017 |
175 με 200 |
0.60 |
|
6 με 8 |
.023 |
Καθαρίζουμε τα έμβολα και τα λούκια των ελατηρίων από υπολλείματα αιθάλης.
Τοποθετούμε το ελατήριο στο αντίστοιχο λούκι και ελέγχουμε ότι δεν περνά πάνω από το ελατήριο το φίλερ των 1,5mm.
Τοποθετούμε τα ελατήρια στα λούκια, κατά προτίμιση με χρήση ειδικού εργαλείου. Μην ανοίγετε το ελατήριο παραπάνω από όσο είναι απαραίτητο γιά να περάσει.
No comments:
Post a Comment